Saitko meiltä perintäkirjeen? Täältä löydät vastauksia yleisiin kysymyksiin.

Tärkeitä vastauksia perintäasioiden hoitamiseen liittyen

Perintäasiakkaat (kuluttajat ja yritykset)

Miten hoidan perintäasiani?

Perintäasiaasi voit hoitaa kätevimmin juuri sinulle sopivaan aikaan perintäasiakkaiden verkkopalvelun avulla. Palvelussa voit joustavasti tarkastella laskujasi, maksaa saatavan, ehdottaa maksusopimusta tai lähettää viestin Suomen Kuntaperintään. Palveluun et tarvitse erikseen tunnuksia, vaan sinne pääset kirjautumaan omilla pankkitunnuksillasi.

Kirjaudu perintäasiakkaiden verkkopalveluun osoitteessa oma.kuntaperinta.fi.

Voit olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme puhelimitse soittamalla numeroon 020 6399 420.

Sopimusasiakkaat (kuntatoimijat)

Olen sopimusasiakas, kuinka saan tunnukset palveluunne?

Sopimusasiakkaanamme seuraat perinnän etenemistä vaivattomasti Kuntaperinnän online-palvelun kautta. Mikäli sinulla ei vielä ole tunnuksia, voit tilata ne organisaationne perintäpalveluista vastaavan yhteyshenkilön kautta.

Olen sopimusasiakas, kuinka tavoitan asiakaspalvelunne?

Sopimusasiakkaidemme asiakaspalvelun tavoitatte puhelimitse, sähköpostitse ja verkkopalvelun kautta alla olevista numeroista ja osoitteista.

Puh. 020 6399 430
Sähköposti: toimeksiantajat.perinta@kuntaperinta.fi

Kirjautuminen asiakkaiden verkkopalveluun täältä