Asiakaspalvelu on auki seuraavasti kesän aikana:
Viikko 22: arkisin klo 8-17
Viikot 23-24: ma-to klo 8-17, pe 9.6/16.6 klo. 8-16
Viikko 25: ma-ke klo 8-16, to 22.6 klo 8-15, suljettu juhannusaattona pe 23.6
Viikot 26-35: arkisin klo 8-16
Ma 4.9 eteenpäin: arkisin klo 8-17

Kundtjänst har öppet enligt följande under sommaren:
Vecka 22: vardagar kl. 8-17
Veckorna 23-24: må-to kl. 8-17, fre 9.6/16.6 kl. 8-16
Vecka 25: må-on kl. 8-16, to 22.6 8-15, stängt midsommarafton 23.6
Veckorna 26-35: vardagar 8-16
Må 4.9 framåt: vardagar 8-17

Our Customer Serice is open as follows during the summer:
Week 22: Weekdays 8-17
Weeks 23-24: Mon-Thu 8-17, Fri 9.6/16.6 8-16
Week 25: Mon-Wed 8-16 8-16, Thu 22.6 8-15, Closed on Midsummer Eve Fri 23.6
Weeks 26-35: Weekdays 8-16
Mon 4.9 onwards: weekdays 8-17

Saitko meiltä perintäkirjeen? Täältä löydät vastauksia yleisiin kysymyksiin.

Oikeudellinen perintä

Asiakkaanamme sinun ei tarvitse arvuutella, riittääkö organisaatiosi oma osaaminen ja menevätkö asiat oikein. Saat käyttöön koko osaamisemme, jolloin asiat etenevät sujuvasti.

Julkisoikeudellisten sekä yksityisoikeudellisten saatavien oikeudellinen perintä vaatii asiantuntemusta ja valmiit prosessit, jotka me pystymme tarjoamaan asiakkaallemme.

Mikäli velkaa ei saada perittyä kuntalaiselta vapaaehtoisella perinnällä, voidaan perintää jatkaa oikeudellisin toimin, mikä tarkoittaa asian viemistä käräjäoikeuteen ulosottokelpoisen tuomion saamiseksi.

Jos kyseessä on suoraan ulosottokelpoinen maksu, annamme suosituksen ulosottoperinnän aloittamisesta.

Koko prosessin ajan tarjoamme neuvontaa myös kuntalaiselle. Kun hän saa haastehakemusilmoituksen, hän voi ripeällä toiminnalla välttyä maksuhäiriömerkinnältä. Siksi neuvomme häntä maksamaan velkansa nopeasti, mikä olisi paras ratkaisu kaikkien kannalta.