Asiakaspalvelu on auki seuraavasti kesän aikana:
Viikko 22: arkisin klo 8-17
Viikot 23-24: ma-to klo 8-17, pe 9.6/16.6 klo. 8-16
Viikko 25: ma-ke klo 8-16, to 22.6 klo 8-15, suljettu juhannusaattona pe 23.6
Viikot 26-35: arkisin klo 8-16
Ma 4.9 eteenpäin: arkisin klo 8-17

Kundtjänst har öppet enligt följande under sommaren:
Vecka 22: vardagar kl. 8-17
Veckorna 23-24: må-to kl. 8-17, fre 9.6/16.6 kl. 8-16
Vecka 25: må-on kl. 8-16, to 22.6 8-15, stängt midsommarafton 23.6
Veckorna 26-35: vardagar 8-16
Må 4.9 framåt: vardagar 8-17

Our Customer Serice is open as follows during the summer:
Week 22: Weekdays 8-17
Weeks 23-24: Mon-Thu 8-17, Fri 9.6/16.6 8-16
Week 25: Mon-Wed 8-16 8-16, Thu 22.6 8-15, Closed on Midsummer Eve Fri 23.6
Weeks 26-35: Weekdays 8-16
Mon 4.9 onwards: weekdays 8-17

Saitko meiltä perintäkirjeen? Täältä löydät vastauksia yleisiin kysymyksiin.

Jälkiperintä

Saatavan perinnästä ei tarvitse luopua, vaikka oikeudellinen perintä ei tuottaisi tulosta. Teemme työt loppuun asti ja seuraamme kuntalaisten tilannetta puolestasi. Lisäksi huolehdimme siitä, että organisaatiosi yksityisoikeudelliset saatavat eivät pääse vanhentumaan.

Jälkiperintä on luottotappioitujen saatavien perintää ja tavoitteena on kotiuttaa saatavat siitä huolimatta, että ne on kirjattu luottotappioksi.

Jälkiperinnässä kuntalaiselle ei synny uusia perintäkuluja ja useimmiten hänelle voidaan tehdä yksi yhteinen, joustava maksusuunnitelma jälkiperinnässä olevista veloista. Näin rahat voidaan saada kotiutettua asiakkaalle pitkänkin ajan kuluttua.

Useissa tapauksissa kuntalaisen saama luottotietomerkintä on mahdollista poistaa, mikä kannustaa kuntalaista maksamaan jälkiperinnässä olevan velkansa.